niedziela, 22 października 2017

Liebster Award V

Witam wszystkich!

Kolejny post dotyczący LBA. Moja już piąta (wow, trochę ich dużo) nominacja pochodzi z bloga Doceniasz, kiedy tracisz.... Dziękuję bardzo!

Przypomnienie:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Pytania:


1. Z czego czerpiesz inspirację?

Fabułę wzięłam z codziennych, życiowych sytuacji, a co do inspiracji... Mam tak, że widzę jakiś przedmiot i w mojej głowie pojawia się myśl, jakby tu go wplątać do ff, tak powstaje reszta :).


2. Twoje imię... ;)

Jest normalne, tak myślę.


3. Postaraj się opisać siebie w kilu słowach.

Mam dziwne pomysły, cała jestem jakaś dziwna (dobra, niech będzie: inna). Nie rozumiem siebie w ogóle i nie toleruję się. Wychodzę zawsze na tą najgłupszą, już się przyzwyczaiłam, więc nawet zaczęłam robić z siebie głupka. Jestem bardzo wrażliwa, ale jednocześnie perfekcyjnie zachowuję emocje w środku. Nikt nigdy nie wie, czy jestem smutna itp. Oczywiście mam też słabości- wszystko idzie ok do momentu, w którym tematy schodzą na idoli lub krew. Nie boję się jej, nie mam problemu z krwawymi scenami ani pisaniem ff z tym słowem, ale mam problem, gdy ktoś wymawia to na głos. Robi mi się słabo, nie wiem czemu. Także kiedy jestem zbyt zmęczona nie jestem w stanie zawsze ukrywać emocji.


4. Odkryłaś nowy kolor, jak go nazwiesz?

Ojeju *-* Chyba agawa.


5. Wstajesz rano i patrzysz w lustro. Co myślisz?

Nie patrzę w lustro, mam odruch wymiotny.


6. Najlepsza komedia jaką w życiu oglądałeś/aś to...

Nie oglądałam ich zbyt dużo, myślę że Sex w wielkim mieście, Jak przeżyć święta i Millerowie.


7. Namawiają cię na skok z bungee, skaczesz?

Pewnie! Kocham adrenalinę, nie boję się bungee, bo co może mi się stać? W najgorszym wypadu zerwie się lina, pff, też coś.


8. Byłeś/aś kiedyś na wagarch? Jeśli tak to z czego sie zerwałeś/łaś i z kim?

Niestety nie, chyba, że liczy się raz, jak zwiałam z wf, ale nic mi nie wpisali.


9.  Najlepszy serial?

Nie oglądam.


10. Najgłupszy film, jaki w życiu oglądałeś/łaś?

Miasto 44.


11. Ulubione słowo?

lmao, idk



Moje pytanka:

1. Masz zwierzątko?

2. Ile w twoim pokoju jest plakatów?

3. Grasz na jakimś instrumencie?

4. Opisz swój ideał.

5. Twój największy błąd w życiu?

6. Jaki cytat opisuje twoje życie?

7. Co sądzisz o dorastaniu idoli?

8. Wiek?

9. Lubisz się przytulać?

10. Masz jakąś ksywkę?

8. Jeśli masz twittera, masz follow od idola? Spamujesz?


Nominuję:

1. Friends

2. Story Of My Life

3. Give me love

4. The monster

5. Twitter friends

6. Dark

7. Baby let me find out your secrets...

8. Bad Boy returns to district

9. Don't leave me

10. The Chosen

11. I need your love to guide me back home




xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz jest dla mnie czymś więcej, niż tylko wyrażeniem swojego zdania. Jest znakiem dla mnie, że ktoś tutaj zajrzał, co jest bardzo miłe i krzepiące. Jeśli więc to czytasz, proszę, pozostaw komentarz. Niekoniecznie z opinią pozytywną. Każdy jest dla mnie ogromną motywacją i powoduje uśmiech na mojej twarzy :)