sobota, 10 stycznia 2015

Liebster Award!


Na początek: ślicznie dziękuję za nominację z bloga Destiny! Jestem bardzo szczęśliwa, bo to tak, jakby ktoś mnie tzw. "docenił", a że napisałam zaledwie 2 rozdziały, poczułam się wyjątkowo :'). No dobra, nie przedłużając...
 
 
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 


Pytania i odpowiedzi:
 
 
1. Jak długo piszesz opowiadania?
 
Zaczęłam je pisać w wieku 9 lat, co prawda nie były one z One Direction (tym bardziej, że jeszcze wtedy 1D nie istniało xd).
 

 2. Co Cię inspiruje? I dlaczego?
 
Inspiruje mnie moje marne doświadczenie życiowe oraz losowe przedmioty, gify, które znajdę w internecie. Jak jakieś mi się baardzo podoba, zastanawiam się, jak włączyć je do ff i w ten sposób powstaje fabuła :).
 

 3. Ulubione opowiadanie?
Rzadko czytam opowiadania, ale "Mały Larry" wygrał drogę do mojego serca.
 

 4. Czego nienawidzisz w ludziach?
 
Sztuczności, pychy i udawania "fejma".
 

 5. Twoje ulubione ff?
 
Wybrać jedno graniczy z cudem. Między innymi czytam/przeczytałam Teenage Dirtbag, TOTGA, Cień, Cold, BIAS, Motel 6, Frat Boy, Broken, Get You, WIHAY, Trouble, TOABL, TOLTN, RH, Psychotic, Chaotic, FMI, YEAF, After... Mogę wymieniać bez końca, tak szczerze.
 

 6. Gdzie i dlaczego chciałabyś pojechać?
 
Do Londynu, by studiować, zbić trochę kasy i poznać wszystkich idoli.
 

7. Masz jakieś hobby oprócz pisania?
 
Jedzenie, bazgranie ołówkiem po kartce, wyhakowywanie kont na portalach społecznościowych, wyżywanie się na ludziach, twitter.
 

 8. Ulubiona książka?
 
W sensie książka? Nie wiem... Absolutnie uwielbiam serię Harry'ego Pottera i Igrzysk Śmierci, ostatnio przeczytałam też Love, Rosie, która naprawdę jest wspaniała, polecam x.
 

 9. Ulubiona pisarka/ulubiony pisarz?
 
Nie mam. Kierując się stereotypami powyżej, J.K.Rowling, Suzanne Collins, Cecelia Ahern.
John Green jest też niezły.
 

 10. Czego nigdy byś nie wybaczyła?
 
Gdyby ktoś zabił mojego idola albo coś mu zrobił.
 

 11. Co najbardziej podoba Ci się w Twoim opowiadaniu?
 
To zabrzmi dość dziwnie, ale tak szczerze, to nie podoba mi się moje opowiadanie, nie uważam, żeby było jakoś super interesujące. Opublikowałam je, bo to jest mój sposób na wyżywanie się, radzenie sobie z problemami, a nie chciałam też, żeby gniło sobie w Wordzie do końca życia, bo zadałam sobie trochę trudu, żeby je napisać, a wygląd mojego bloga szalenie mi się podoba, nawenia mnie do dalszego pisania (mając ładny szablon głupio się wycofać, co nie?), więc czuję się, jakbym coś tworzyła... Można by oczywiście spytać, dlaczego nie ustawię go jako prywatnego. Cóż, nie obraziłabym się, gdyby ktoś wpadł na chwilę i zostawił swoją opinię, bo miłoby było coś takiego zobaczyć. Chciałabym wiedzieć, co ludzie o nim myślą. Jest to po prostu moja pasja i chcę ją rozwijać.
 
 
Moje pytania:
 
1. Ile miałaś/masz blogów?
2. Jak radzisz sobie z trudnymi sytuacjami w życiu?
3. Jeśli mogłabyś się cofnąć do jakiegoś wydarzenia z twojego życia, zrobiłabyś to?
4. Twój stosunek do związków homoseksualnych?
5. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
6. Oceń swoją kreatywność w skali 1-100.
7. Bruneci vs szatyni?
8. Miałaś kiedyś chłopaka? Jeśli tak, jak miał/ma na imię?
9. Ulubiony zabytek świata?
10. Gdybyś miała 1 mln złotych, co byś z nimi zrobiła?
11. Wstaw zdjęcie najpiękniejszego uśmiechu ever, jaki widziałaś.
 
Nominuję:
 
1. Chaotic
2. Child of Darkness
3. This is story of my life
4. Servant
5. Forbidden Feeling
6. Mine
7. Don't leave me lonely
8. Disguise
9. Psychic Love
10. I love 1D!
11. Let's be together

Jeszcze raz ślicznie dziękuję za nominację. Niedługo wstawię następny rozdział,
najprawdopodobniej krótko po nim zwiastun :). Do zobaczenia!
ILY,

xx
 

5 komentarzy:

  1. Ojej, kolejna nominacja dla mnie:) Ogromnie dziękuje! ♥
    Nie bawię się jednak w LBA x c:
    Pozdrawiam serdecznie! X
    http://d-l-m-l-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! :)
    Nie sądziłam, że tak szybko ją dostanę na drugim blogu...
    Jednak bardzo się cieszę :)
    Pozdrawiam. xx
    http://my-servant-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu -----> http://ff-niallhoran.blogspot.com/2015/01/lba-2.html
    Pozdrawiam i życzę duuużooo weny ;****
    Dalila❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja ocena została zamieszona na ocenialni :)
    http://werdykt-wilka.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za nominacje ^^
    Miło czytało się Twoje odpowiedzi. ;)
    Pozdrawiam ;)
    http://mojswiat-swiatwedluggabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla mnie czymś więcej, niż tylko wyrażeniem swojego zdania. Jest znakiem dla mnie, że ktoś tutaj zajrzał, co jest bardzo miłe i krzepiące. Jeśli więc to czytasz, proszę, pozostaw komentarz. Niekoniecznie z opinią pozytywną. Każdy jest dla mnie ogromną motywacją i powoduje uśmiech na mojej twarzy :)