wtorek, 20 stycznia 2015

Liebster Award II

Witam wszystkich!
Więc... dostałam kilka nominacji do Liebster Blogger Award i jestem z tego powodu mega szczęśliwa! Wiem, że to nie jest nowy rozdział, za co przepraszam, ale chcę go poprawić i przygotować odpowiednio, a dostałam tyle tych LBA.... Postanowiłam więc się z nimi uporać. Nie chcę robić spamu na blogu etc., ale tego nie uniknę :( W takiej oto sytuacji, następnych kilka postów będzie dotyczyło LBA, proszę o wyrozumiałość :)
Moja druga nominacja pochodzi z bloga Stockholme Syndrome! Dziękuję!
W ramach przypomnienia...
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 

Pytania i odpowiedzi:
1. Ile masz lat?
Nie za dużo, nie za mało :)
2. Ulubiony sklep?
Empik!
3. Ulubiona piosenka?
Nie mam jednej. To za dużo dla mnie. Są setki piosenek, których słucham i mają dla mnie ogromne znaczenie.
4. Ulubiona książka?
Znowu, haha. Nie mam jednej ulubionej, chociaż ostatnio mam fazę na Love, Rosie
5. Ulubione Fanfiction?
Między innymi: Cień, Pułapka, Trouble, TOTGA, TDB, TOLTN, WIHAY, WTNGD, Cold, Chills, Frost Bite, Replay, Psychotic, Chaotic i mnóstwo innych, których na obecną chwilę nie pamiętam.
6.Którego chłopca z One Direction chciałabyś poznać najbardziej?
Wszystkich na raz i w jednakowym czasie.
7. Co jest twoją pasją?
Czytanie, pisanie, bazgranie ołówkiem po kartce, oddychanie, jedzenie, wyżywanie się na ludziach, twitter.
8. Czy twoi znajomi/przyjaciele/rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
Znajomi wiedzą, aczkolwiek nikt nie posiada linka. Powód? Nie chcę, żeby ktoś, kogo znam z realu, czytał moje fanfici, bo nie lubię się upokarzać przed osobami, które znam tak dobrze. A rodzice wiedzą, że mam około 40 blogów, nieszczególnie ich to obchodzi.
9. Czy coś się zmieniło odkąd prowadzisz bloga?

Taa, trochę. Pozwoliło mi to zauważyć, jak bardzo pisanie pomaga w sprawach codziennych.

10. Co cię inspiruje do pisania?

Życie codzienne. Serio. Wystarczy, że spojrzę na jakiś przedmiot, w głowie od razu układa mi się tzw. historia z nim związana i myślę, jakby tu go wplątać do fanfica. Tak powstaje fabuła. Dosyć dziwne, ale czy ja kiedykolwiek mówiłam, że jestem normalna?

11. Czy masz jakieś zwierzątko?

Psa, którego mowę rozumiem w 99%, a on rozumie moją i glonojada, który także jest moim big friend :)



Nominuję:

1. Niechciana

2. Escape

3. Midnight Memories

4. Mój tajemniczy świat...

5. All I Want

6. Nieodkryta zieleń nadziei

7. Critical Past

8. Półelf z Fabryki Świętego Mikołaja

9. Dreams

10. Lovely Angel

11. Lailarosa



Moje pytania:

1. W skali 1-10 jak oceniasz swojego bloga?

2. Co ci się najbardziej w nim podoba?

3. Masz rodzeństwo?

4. Twój ulubiony owoc?

5. Jakiej muzyki słuchasz?

6. Masz crusha? Jeśli tak, jak ma na imię?

7. Twoja najbardziej żenująca wpadka?

8. Kiedy ostatni raz śmiałaś się tak bardzo, że nie mogłaś przestać?

9. Potrafisz dotknąć językiem nosa?

10. Jaką średnią miałaś w zeszłym roku?

11. Jeśli mogłabyś wybrać jedną moc, jaką posiadałabyś do końca życia, co by to było?

Dziękuję za wszystkie komentarze! Nie macie pojęcia, ile dla mnie znaczą :)
ILY,
xx

1 komentarz:

  1. Lubisz opowiadania o Harrym Potterze? Lubisz Little Mix, One Direction oraz Demi Lovato? Ten blog jest właśnie dla ciebie : http://mysterious-tales.blogspot.com/ . Dziękuję za wszelkie komentarze, które motywują do każdej pracy xx

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla mnie czymś więcej, niż tylko wyrażeniem swojego zdania. Jest znakiem dla mnie, że ktoś tutaj zajrzał, co jest bardzo miłe i krzepiące. Jeśli więc to czytasz, proszę, pozostaw komentarz. Niekoniecznie z opinią pozytywną. Każdy jest dla mnie ogromną motywacją i powoduje uśmiech na mojej twarzy :)