wtorek, 5 maja 2015

Liebster Award IV

To nie kolejny rozdział, bo jego pisanie ZNOWU może mi się trochę przedłużyć, więc postanowiłam wstawić jeszcze jedno zaległe LBA. Zdaję sobie sprawę, że to nie to, czego oczekiwaliście, ale postanowiłam odpowiedzieć na pytania z tej i zaległych nominacji, bo trwa to chwilkę, a ktoś musiał zadać sobie trud (xd) aby znaleźć tego bloga i nominować.

Moja kolejna (już czwarta!) nominacja pochodzi z bloga Wilk z Cumberland, za co ślicznie dziękuję!




Pytania:



1. Ile masz lat?

Nie za dużo, nie za mało :)


2. Długo już jesteś na blogspocie?

Ok 3 lata.



3. Hobby?


Jedzenie, pisanie, czytanie, wyżywanie się na ludziach, spanie, fangirling, twitter.


4. Ulubiona książka?

Wymienię tylko kilka: seria Harry Potter, Igrzyska Śmierci, "Love, Rosie", Miasto Kości


5. Ulubiony przedmiot w szkole?

Informatyka.


6. Twoja najwyższa średnia w szkole?

Nie uczę się źle, a moją najwyższą średnią uzyskałam w szóstej klasie (kiedy to było...), wynosiła 5,87. Nie jestem kujonem, ale moje techniki ściągania... :D


7. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Patrz: hobby.



8. Ile czasu piszesz już swojego bloga?


Tego akurat zaczęłam pisać w listopadzie, czyli ma już 7 miesięcy.


9. Jaki jest twój ulubiony sport i dlaczego?

Lubię biegać, pozwala mi to się pozbyć negatywnych emocji etc, zresztą słuchawki na uszach sprawiają, że to wszystko jest magiczne. Uwielbiam grać na Kinect Xbox, a poza tym lubię pływać (ale nie w szkole!), jeździć na rowerze, nartach, łyżwach, tańczyć, gdy nikt nie patrzy.


10. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?

Będzie trudno, bo kocham jeść. Myślę, że spaghetti, lassagnie, małże w winie, rosół, makaron z sosem pomidorowym, sushi, gofry i wszelkiego rodzaju słodycze.


11. Jaki jest twój ulubiony gatunek książek?

Hmm... Nie mam konkretnego, jednak zdecydowanie częściej sięgam po książki fantasty i akcji, niż romansidła (są oczywiście wyjątki).


Postanowiłam nikogo już nie nominować, bo nie znam więcej blogów, a nie chcę wchodzić, szukać na chybił-trafił i nominować blogów, na którym nie pozostawiłam w życiu żadnego komentarza. Rozdział postaram się wstawić w piątek lub sobotę, zależy, jak się wyrobię :).


xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz jest dla mnie czymś więcej, niż tylko wyrażeniem swojego zdania. Jest znakiem dla mnie, że ktoś tutaj zajrzał, co jest bardzo miłe i krzepiące. Jeśli więc to czytasz, proszę, pozostaw komentarz. Niekoniecznie z opinią pozytywną. Każdy jest dla mnie ogromną motywacją i powoduje uśmiech na mojej twarzy :)