piątek, 13 lutego 2015

Liebster Award III

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Wiem, że to nie następny rozdział, ale postanowiłam wstawić w końcu LBA, bo miałam gotowy post.o, a ja zaraz wyjeżdżam na koncert, nie mogę usiedzieć w miejscu i postanowiłam dać post.  Jest jeszcze wcześnie ran Moja trzecia nominacja pochodzi z bloga Darling, will we meet again?, za co naturalnie bardzo bardzo dziękuję xx.
Przypomnienie:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.




Pytania:


1. Za co cenisz chłopaków z 1D najbardziej?


Za co ich cenię? Jeju, za wszystko, tego nie da się opisać słowami. Między innymi za to, że sława ich nie zmieniła, ich stosunek do fanów wciąż jest taki, sam, mimo licznych hejtów dalej robią to, co kochają i nie patrzą ilościowo np. Ten zespół ma więcej fanów, jest lepszy od nas. Nie! Cieszą się tym, co mają, że NAS mają i że mają dla kogo robić muzykę.


2. Ile czasu piszesz już swojego bloga?


Tego zaczęłam pisać w październiku, w listopadzie opublikowałam prolog. Zazwyczaj nie zastanawiam się dłużej nad rozpoczęciem działalności bloga, tylko tworzę nowe (w tej chwili mam z 40 haha). Mój pierwszy blog o 1D rozpoczęłam rok temu, dzień przed urodzinami Zayna i utrzymuje się do dzisiaj.


3. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić najbardziej?


Byłam już w Londynie, ale po prostu muszę tam wrócić. Jest cudownie. Chętnie pojechałabym też jeszcze raz do Disneylandu, to miejsce>>>>>. No i oczywiście mam w planach Nowy York, Irlandię i Australię!


4. Ile masz lat?


Niedługo 15.


5. Długo już jesteś na blogspocie?
3 lata.


6. Hobby?

Wszędzie to samo pytanie... Jedzenie, oddychanie, pisanie, czytanie, angielski, informatyka, bazgranie ołówkiem po kartce, twitter.


7. Ulubiony film?

Mam ich tyle, że nie zmieściłyby się w 100 postach! Wymienię więc kilka: Harry Potter, Igrzyska Śmierci (seria), "Love, Rosie", Matrix, Jestem Bogiem, Jak przeżyć święta, Piąty Element.


8. Ulubiona książka?


Też wymienię zaledwie kilka: Harry Potter, Igrzyska Smierci, "Love, Rosie", Dary Anioła,


9. Imię?


Imię.



10. Ulubiony przedmiot w szkole?


Informatyka i angielski.



11. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Patrz: hobby.


Moje pytania:


1. Ulubiony cytat?

2. Promowałaś/łeś bloga w jakiś sposób?

3. Motyw przewodni w życiu?

4. Co chcesz robić w przyszłości?

5. Twoja ulubiona postać z bajki?

6. Czy twoi znajomi czytają twojego bloga czy się ukrywasz?

7. Najpiękniejsze miejsce na ziemi?

8. Ile byłbyś/łabyś w stanie poświęcić, aby spotkać idola/li?

9. Co lubisz jeść?

10. Jesteś w wieku nastoletnim czy już bardziej dorosłym?

11. Fascynuje cię Disney?


Nominuję:

1. Białe Motyle 

2. Wszystko ma swój czas

3. Can I trust you?

4. Haven

5. Addiction

6. Unique

7. My life is my choice

8. From two different worlds

9. Stars Paradise

10. Forever lost

11. I live for you

Wszystkich poinformuję, jak wrócę z Warszawy :)



xx

3 komentarze:

  1. To Liebster Award ma dobrą koncepcję i w ogóle, ale z tego się zrobił teraz spam xd każdy blog jest nominowany i to nawet po kilka razy. To nie jest za duże wyróżnienie, jeśli każdy je otrzymuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale po prostu pomyslałam sobie, że poodpowiadam na te pytania i będę wstawiała gotowe posty, kiedy nie będę miała weny lub czasu. Wszystkie rozdziały są z boku po lewej, więc jeśli ktoś chciałby po prostu poczytać, nie musi przecież wchodzić w linki do LBA.

      Usuń
  2. Dziekuję za nominacje, nawet jeśli one ci nie znaczą :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz jest dla mnie czymś więcej, niż tylko wyrażeniem swojego zdania. Jest znakiem dla mnie, że ktoś tutaj zajrzał, co jest bardzo miłe i krzepiące. Jeśli więc to czytasz, proszę, pozostaw komentarz. Niekoniecznie z opinią pozytywną. Każdy jest dla mnie ogromną motywacją i powoduje uśmiech na mojej twarzy :)